BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Dari aku

Monggo mampir..... ada berita yang ingin disampaikan, ada cerita yang ingin dikongsi, ada maklumat yang mungkin berguna atau mungkin sekadar sembang-sembang kosong mengisi masa lapang dari catatan aku yang berada di kampung buat sahabat dan teman-teman diperantuan. Semoga dalam kesibukan kerja seharian dapat sejenak melepas kerinduan.

Khamis, 8 April 2010

7 April 2010

Lama dah aku tak update kan blog ni. Rasa macam sibuk sesangat. Maklumler member-member sekarang dah sibuk ngan FB ngan Myspace. Ada takder aku terpksa memahirkan diri dengan 2 app ni. Yer la nak jaga customer la katakan. Kejap tanya tu kejap tanya ni kang kejap order burger.
Dah dua hari panas terik, alhamdulillah boleh ler aku habiskan tebu Mak Nab yang dah tiga empat hari lepas ditebang. Jenuh nak proses sebab tebu tu aku kira borong sebab saiznya tak sama ada kecik ada besar apa lagi kalau tebu tu bengkok. Terkial-kial ler nak buang kulit dia.
Kolam lak dah lama aku tak jenguk, bukan malas tapi tak sempat. Cadang hari tu nak racun rumput yang dah mula gemuk semua tu tetapi hari hujan la pulak. Ni sibuk pasal tanah generasi ke-2 pulak. Aduss....

0 ulasan: