BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Dari aku

Monggo mampir..... ada berita yang ingin disampaikan, ada cerita yang ingin dikongsi, ada maklumat yang mungkin berguna atau mungkin sekadar sembang-sembang kosong mengisi masa lapang dari catatan aku yang berada di kampung buat sahabat dan teman-teman diperantuan. Semoga dalam kesibukan kerja seharian dapat sejenak melepas kerinduan.

Isnin, 12 April 2010

Majlis Undi Plot dan Penyerahan Borang 5A Generasi Kedua Felda Bukit Permai

Hari yang ditunggu semakin hampir. Berita yang menjadi bahan ceritera setiap hari diwarung kopi Sahar mahupun Kak Ani diwaktu pagi ataupun diwarung Haslin diwaktu petang akan terbukti jua. Bersemangat aku tengok kenkawan bergotong royong mengemas dewan petang tadi. Walaupun bahang pancaran matahari membakar bumi tapi kerja-kerja tetap diteruskan almaklumlah yang panas diluar, yang didalam dewan takkanler nak mengular...

Aluan selamat datang sebelum menjejak kaki kedalam dewan


Banner serta backdrop telah aku siapkan lebih awal atas pertolongan Zul atau Botak yang sama-sama ambil VSS dahulu. Haa ni aku nak tolong promote sket la member aku ni, kalau sesiapa nak order atau pertanyaan tentang nak buat banner boleh ler cari dia kat fb dengan id Zulkefli Bin Mohd Yusop. Tapi gambar yang dia letak kat fb gambar anak pompuan dia yang comel dan saling tak tumpah macam bapanya yang montel..... atau layari bolg beliau http://dekcreativesolution.blogspot.com/ . Sama-sama kita tolong semoga bisnes beliau ni berjaya.



Pentas dihias menabah ceria suasana

Esok lak Bro Arez yang ada bisnes sewa canopy akan hias canopy yang telah siap dipasang petang semalam. Nak mintak Bro Ariz sponsor canopy satu set malu la plak..... kira ok la tu... Bunga untuk hiasan pentas kitorang pinjam ngan andaman Julie Serimelayu.. Nak letak banyak-banyak tak sesuai nanti nampak cam pelamin yer tak Kak Julie..... Camnapun terimakasih semua... Harap-harap petang esok tak hujan macam hari ni..... sejukkk sampai ke malam..

0 ulasan: