BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Dari aku

Monggo mampir..... ada berita yang ingin disampaikan, ada cerita yang ingin dikongsi, ada maklumat yang mungkin berguna atau mungkin sekadar sembang-sembang kosong mengisi masa lapang dari catatan aku yang berada di kampung buat sahabat dan teman-teman diperantuan. Semoga dalam kesibukan kerja seharian dapat sejenak melepas kerinduan.

Ahad, 7 Mac 2010

Majlis Maulidur Rasul Kg. Felda Bukit Permai

Seperti lazimnya menjelang bulan Rabiul Awal atau ada yang lebih mengingatinya sebagai bulan maulud, pihak masjid As-Solihin Kg. Felda Bukit Permai juga tidak ketinggalan dan telah merancang untuk mengadakan majlis tersebut. Jawatankuasa masjid dalam mesyuaratnya telah menetapkan tarikh 21 hb Mac dan ceramah akan disampaikan oleh Ustaz Indera Shahril Bin Ali. Majlis akan bermula pada pukul 8.30 pagi bertempat di astaka Masjid Jamek.

Kepada individu-individu yang ingin menghulurkan sumbangan bolehlah menyalurkannya kepada jawatankuasa yang telah dilantik mengikut blok masing-masing dan nama-namanya adalah seperti berikut :

Kg. Agas = Sdr. Zakaria Khalid
Kg. Baru 1 = Tn. Hj. Satari Bin Biren
Kg. Baru 2 = Tn. Hj. Ismail Bin Mohsin
Kg. Tengah 1 = Tn. Hj. Bejor Bin Fatah
Kg. Tengah 2 = Sdr. Nordin Bin Hj. Saadon
Kg. Gajah 1 = Sdr. Sanat Bin Hj. Othman
Kg. Gajah 2 = Sdr. Muhamad Bin Ismail
Kg. Balairaya = Sdr. Haris Bin Ahmad

Sumbangan hendaklah diserahkan sebelum mesyuarat khas diadakan iaitu pada 13 Mac. Kepada mereka-mereka yang berkesempatan ayuh kita pakat ramai-ramai datang dan bawa bersama keluarga untuk sama-sama mengingati dan menghayati perjuangan Rasulullah.

0 ulasan: